دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۰۳

اجاره ماشین پرادو

ساندویچ پانل سردخانه ایی ساندویچ پانلی است که در سقف و دیوار به کار می رود

اجاره ماشین پرادو

۲۹۸ بازديد

اجاره ماشین پرادو

شما می توانید با اجاره خودرو تویوتا پرادو  برای مراسم های خانوادگی و کاری ، جذابیت و درخشندگی را برای خود به ارمغان بیاورید.

اجاره ماشین پرادو را می توانید با بهترین کیفیت در خدمات و قیمت مناسب در موسسه اجاره خودرو رنت ایران تجربه کنید.

تویوتا پرادو در سه مدل GX، GXL و VX عرضه می‌شود که دارای موتورهای چهار لیتری و شش لیتری بنزینی و یک موتور دیزل سه لیتری می باشد

البته مدل پرادو GXL وارد کشور نشده است .

پرادو یکی از خودروهای بزرگ کمپانی تویوتا از ابتدا به شکل خوبی خود را نشان داد و تا کنون یکی از خودروهای محبوب تویوتا است.

در کشور ما پرادو دو درب و چهار درب به مشتری ها عرضه می شود .

متاسفانه به دلیل قیمت بالای این خودرو ، امکان خرید یکی از آنها برای همگان مقدور نمی باشد .

به همین دلیل موسسه کرایه خودرو رنت ایران تصمیم گرفته است خدمات اجاره خودرو تویوتا پرادو را به مشتری های خود عرضه نماید.

اجاره ماشین پرادو

برخی از آپشن ها و مشخصات فنی ویژه که در این اتومبیل به کار رفته است را می توانید در ادامه مطلب مطالعه کنید :

۴دوربین نمایشگر اطراف خودرو ، کمک فنرهای تطبیقی ، ایربگ کامل ، سیسستم پیشرفته تطبیق وضیعت خودرو با شرایط جاده به اضافه قفل دیفرانسیل عقب ، سانروف ، ریموت استارتر ، گرم کن صندلی راننده و سرنشین  تزئینات چوب ، تنظیم ارتفاع خودکار ، سیستم تطبیقی چراغ های جلو ، سیستم کنترل روشنایی چراغهای جلو ، سیستم قطع کننده خودکار و همراه تا منزل ، فرمان برقی با قابلیت تنظیم برقی در عمق و ارتفاع ، ریل سقفی ، ۴سنسور جلو و ۴ سنسور عقب ، کروز کنترل ، چراغ شور جلو و تعداد زیادی آشپن جذاب دیگر که این خودرو را نسبت به سایر رقیبان متمایز کرده است.

تویوتا پرادو از لحاظ وضعیت و فنی و ویژگی های بیرون از جاده اولین حرف را در بین رقبای خود میزند و در رانندگی در مسیر های صعب العبور و ناهموار در بین رقیب های خود ممتاز و درجه یک می باشد.

این روزها کرایه اتومبیل های لوکس بیش از گذشته مورد استقبال مردم قرار گرفته است .

در بین خودروهای لوکسی که توسط مشتری های کرایه خودرو ، کرایه می شوند ، تویوتا پرادو از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد به طوری که یکی از اولین گزینه ها برای انجام قرار ملاقات های کاری که توسط مدیران عامل و دیگر مقامات شرکت های دولتی و خصوصی ، برای حفظ پرستیژ و افزایش جایگاه شغلی اجاره ماشین پرادو می باشد .

اجاره ماشین پرادو

شما می توانید در موسسه اجاره خودرو رنت ایران ، خودرو درخواستی خود را با توجه به نیازتان به صورت همراه با راننده یا اجاره خودرو بدون راننده درخواست نمایید .

همچنین رنت ایران این امکان را به شما می دهد تا اتومبیل اجاره ای خود را برای هر مدت زمانی که به آن احتیاج دارید در اختیار داشته باشید و شما می توانید خودرو تویوتا پرادو در خواستی خود را برای مدت یک روز ، یک هفته و حتی بیش از یک ماه نیز کرایه نمایید و در این مورد دست شما کاملا در انتخاب باز می باشد.

معمولاً ماشین هایی اینچنینی با جسه بزرگ ابهتی خاص را به رانندگان این خودرو ها اختصاص می دهد .

یکی از زمان هایی که درخواست ها برای کرایه ماشین پرادو زیاد می باشد ، زمانی است که جوانان قصد برگزاری مراسم ازدواج خود را دارند و به وسیله اجاره یک دستگاه تویوتا پرادو سعی در برگزاری هرچه باشکوه تر جشن عروسی خود خواهند داشت.

در صورت اجاره بیش از یک روز این خودرو در موسسه رنت ایران می توانید از خدمات ویژه و همچنین تخفیفات قابل ملاحظه ای قیمت اجاره خودرو برخوردار شوید .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.